Eksperci banku BGŻ BNP Paribas spotkają się z obiecującymi startupami w ramach tzw. Office Hours, które odbędą się 22-23 maja w Gdańsku, podczas konferencji technologicznej infoShare, poinformował bank.
W trakcie Office Hours eksperci z banku BGZ (BGZBNPP) uważnie przyjrzą się m.in. technologiom wspierającym nowoczesną wielokanałową komunikację z klientem, projektowanie i optymalizację kampanii wielokanałowych, a także rozwiązaniom wykorzystującym sztuczną inteligencję (AI) i machine learning dla kampanii CRM. Bank interesują także technologie oparte na analizie big data i modelach predykcyjnych, podano.
"Poszukujemy zespołów, które mogą pochwalić się już pierwszymi wdrożeniami. Wybrane firmy zostaną zaproszone do współpracy w ramach pilotażu, podczas którego zaproponowane rozwiązania zostaną przetestowane w specjalnie przygotowanym do tego środowisku, a najlepsze z nich mają szansę na wdrożenie" - powiedział dyrektor zarządzający w banku BGŻ BNP Paribas Piotr Widacki, cytowany w komunikacie.
Office Hours są częścią procesu zakupowego, w ramach którego eksperci banku wybierają najlepsze startupy z rynku, dysponujące interesującymi nas rozwiązaniami technologicznymi. Podczas dwóch dni konferencji eksperci spotkają się z min. 20 firmami w specjalnie do tego przygotowanej przestrzeni banku, podano również.
Do tej pory odbyło się 7 wydarzeń z cyklu Office Hours, podczas których eksperci przyglądali się blisko stu rozwiązaniom z następujących obszarów: PSD2, antyfraudy, e-commerce dla branży moto, technologie dla sektora agro, rozwiązana z zakresu HR.
Bank BGŻ BNP Paribas jest członkiem wiodącej międzynarodowej grupy bankowej BNP Paribas. Jest bankiem uniwersalnym, notowanym na GPW. Na koniec 2017 r. jego aktywa wyniosły 72,75 mld zł.