Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła ok. 50 mln zł w kwietniu 2018 r., co oznacza spadek o 3% r/r.
"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia 2018 wyniosła 142,2 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do kwietnia 2017" - czytamy także w komunikacie.
W segmencie dyskontowym RDN (REDAN) poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2018 r. wyniósł ok. 32 mln zł, co oznacza wzrost o 6% w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w kwietniu 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł, co oznacza wzrost o 7% w stosunku do kwietnia 2017 roku, podano także.
"Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, która była o 0,3% wyższa niż na koniec kwietnia 2017" - czytamy dalej.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2018 r. wyniosła ok. 18 mln zł i była niższa o ok. 16% porównując do kwietnia poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2018 wyniosły 2,2 mln zł, co oznacza spadek o 19% w stosunku do kwietnia 2017 roku, podano również.
"Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2018 wyniosła 36,3 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r." - podsumowano.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.