Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Comarch rozpoczął współpracę z Media Broadcast na rynku niemieckim

Udostępnij

Comarch wesprze Media Broadcast, największego operatora oferującego nadajniki naziemne i telewizyjne w Niemczech, w udostępnieniu płatnych usług cyfrowych DVB-T2 TV poprzez sieć dystrybutorów i aplikację web shop, poinformowała spółka.

"Rozwiązanie Comarch BSS zostanie wprowadzone przez Media Broadcast w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa). Kompletny projekt przewiduje również budowę centrum danych w Dreźnie zabezpieczonego przez ośrodek disaster recovery w Krakowie, zapewniający ciągłość biznesu." - czytamy w komunikacie.

Wdrożenie zostało podzielone na trzy etapy - pierwszy ukończono w grudniu 2015 r., uruchomienie ostatniego jest zaplanowane na wrzesień 2016 roku, podano także.

"Media Broadcast obecnie umożliwia nadawcom prywatnym i publicznym dotarcie do 7,6 mln odbiorców w Niemczech poprzez sieć DVB-T. Nowy standard DVB-T2/HEVC pozwoli Media Broadcast wprowadzić na niemiecki rynek nową usługę cyfrowej telewizji naziemnej" - czytamy w komunikacie.

Comarch Smart BSS to system wsparcia operacyjnego, składający się z gotowych do zastosowania produktów o szerokich możliwościach personalizacji, który stworzy mocne fundamenty dla wszystkich procesów BSS i zapewni Media Broadcast wsparcie we wszystkich prowadzonych działaniach, podano także.

"Postanowiliśmy zrealizować ten wyjątkowy projekt właśnie z Comarch, ponieważ jesteśmy przekonani, że łącząc możliwości rozwiązania Comarch Smart BSS z wysokiej jakości usługami wsparcia, z odpowiednią konserwacją, oprogramowaniem i usługami w chmurze, będziemy w stanie efektywnie zarządzać procesami BSS. Pozwoli to na szybkie uruchomienie sieci DVB-T2 na niemieckim rynku" - powiedział dyrektor generalny Media Broadcast Wolfgang Breuer, cytowany w komunikacie.

CMR (COMARCH) S.A. specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 1 132 mln zł w 2015 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus