Sprzedaż Grupy Gino Rossi wzrosła w kwietniu br. o 2% r/r i wyniosła łącznie 23,3 mln zł, podała spółka.
Sprzedaż Grupy w okresie styczeń - kwiecień spadła o 1% r/r i wyniosła 83,5 mln zł.
"Sprzedaż Simple CP wzrosła o 1% r/r i osiągnęła w kwietniu 2016 r. 8,9 mln zł, a w Gino Rossi wzrosła r/r o 3% i wyniosła 14,4 mln zł" – czytamy w komunikacie.
Sprzedaż Simple CP w okresie styczeń - kwiecień spadła o 2% r/r i wyniosła 31,3 mln zł, sprzedaż Gino Rossi w tym czasie pozostała procentowo bez zmian i wyniosła 52,2 mln zł.
Marża detaliczna realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym, wzrosła w kwietniu w Gino Rossi r/r o 4,3 pkt proc. i wyniosła 53,6%, a w Simple CP wzrosła o 3,1 pkt proc. r/r. i wyniosła 63,9%. W okresie styczeń - kwiecień w Gino Rossi r/r o 4 pkt proc. i wyniosła 48,2%, a w Simple CP wzrosła o 3 pkt proc. r/r. i wyniosła 59,7%, podano także w komunikacie
GRI (GINOROSSI) zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.