Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody HubStyle spadły r/r do 17,9 mln zł w 2017 r.

Udostępnij

HUB (HUBSTYLE) odnotował przychody w wysokości 17,9 mln zł w 2017 r. wobec 21 mln zł rok wcześniej, podała spółka. Sprzedaż marek odzieżowych wyniosła 9,6 mln zł wobec 11 mln zł w 2016 r. 

W grudniu 2017 r. przychody wyniosły 1,4 mln zł i były o ok. 47% niższe r/r. Przychody w segmencie odzieżowym spadły o ok. 36% do 872 tys. zł.

"Końcówka i początek roku to dla nas i całej branży odzieżowej ważny okres sprzedażowy. Na ten okres przygotowaliśmy nowe kolekcje, które zostały dobrze przyjęte przez nasze klientki" - skomentował prezes Wojciech Czernecki, cytowany w komunikacie.

"W ostatnich miesiącach skupiamy się na poprawie efektywności kanałów sprzedaży i prowadzeniu selektywnych i skutecznych działań marketingowych. Na przełomie listopada i grudnia uruchomiliśmy sklep internetowy na własnej platformie, co umożliwi nam m.in. szybszy rozwój nowych funkcjonalności i lepszą analizę preferencji użytkowników" - dodał.

Segment e-commerce, do którego zalicza się Sales Intelligence - multikanałowy dostawca ruchu zakupowego dla e-commerce, wypracował w 2017 r. 8,2 mln zł przychodów, a w grudniu jego przychody wyniosły 529 tys. zł (o ok. 59% mniej r/r), podano także.

Grupa HubStyle jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus