Sprzedaż GRI (GINOROSSI) wzrosła w październiku br. o 3,6% r/r i wyniosła 18,4 mln zł, podała spółka.
Sprzedaż spółki w okresie styczeń-październik 2017 r. wzrosła o 16,7% r/r i wyniosła 157,9 mln zł.
Sprzedaż Simple w październiku wyniosła 8,3 mln zł, tj. mniej o 22,8% niż w październiku ubiegłego roku, a w okresie styczeń-październik spadła o 8,2% r/r i wyniosła 73,9 mln zł.
Marża na sprzedaży detalicznej (salony stacjonarne i internet) spadła o 4,8 pkt proc. r/r w październiku w Gino Rossi i wyniosła 50,1%, a w Simple spadła o 4,5 pkt proc. r/r i wyniosła 57,4%.
W okresie styczeń-październik w Gino Rossi marża spadła r/r o 2,7 pkt proc. i wyniosła 47,3%, a w Simple spadła o 4,1 pkt proc. r/r. i wyniosła 55%, podano także w komunikacie.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.