Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia wzrosła o 20% r/r do ok. 14,96 mln zł w X

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) w październiku 2017 roku wyniosła ok. 14,96 mln zł i była wyższa o ok. 20% w skali roku, podała spółka.

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w okresie styczeń-październik 2017 roku wyniosła ok. 140,8 mln zł i była wyższa o ok. 20,7% r/r.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-październik wzrosła o 9,4% r/r do 123,2 mln zł, podano w komunikacie. 

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-październik 71,1 mln zł i była wyższa o 14,1% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-październik 69,7 mln zł i była wyższa o 14,2% w skali roku.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 152,9 mln zł w 2016 r.