Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

7Levels ustalił cenę emisyjną na 60 zł za akcję

Udostępnij

7Levels ustalił cenę emisyjną akcji na 60 zł za akcję, podała spółka.

"Jeśli wszystkie oferowane przez spółkę nowe papiery serii C znalazły nabywców, do kasy firmy trafi 1,5 mln zł. Przydział akcji nastąpi do 31 października" - czytamy w komunikacie.

Developer oferował do 25 000 nowych akcji serii C. W ofercie znajdują się również "stare akcje" sprzedawane przez jednego z dotychczasowych udziałowców. Zapisy w transzy dużych inwestorów zakończą się 24 października, podano także.

"Naszym zdaniem, cena 60 zł daje duży potencjał na zarobek podczas pierwszego notowania akcji spółki na NewConenct. Zapewni nam to środki na profesjonalny marketing naszej gry 'Castle of Heart' oraz start prac nad kolejnym tytułem, które chcemy rozpocząć już w listopadzie" - powiedział wiceprezes Krzysztof Król, cytowany w komunikacie.

Obecnie spółka kończy pracę nad grą "Castle of Heart". Premiera zaplanowana jest na I kw. 2018 r.  W pierwszych dwunastu miesiącach po premierze "Castle of Heart", spółka oczekuje ok. 100 000 sprzedanych egzemplarzy w cenie 15-20 EUR/USD. Koszt produkcji "Castle of Heart" to ok. 1 mln zł plus koszty marketingu.

7Levels specjalizuje się w produkcji gier na największy hit ostatnich miesięcy, hybrydową konsolę Nintendo Switch. Od premiery w marcu bieżącego roku, Nintendo Switch sprzedało się w ponad 6 milionów egzemplarzy. Prognozy przewidywały, że w 12 miesięcy od pojawiania się Nintendo Switch na rynku nabywców znajdzie 13 milionów urządzeń. We wrześniu analitycy Credit Swiss podnieśli rekomendację dla akcji producenta konsoli, zwiększając jednocześnie szacunki dotyczące sprzedaży "Switcha" z 70 do 130 mln do 2022 r. Nintendo Switch jest na dobrej drodze by stać się najlepiej sprzedająca się konsolą wszechczasów.

Strategia 7Levels zakłada wypuszczanie jednej dużej gry na konsolę Nintendo Switch (6-10 godz. rozgrywki) co 12-15 miesięcy.

7Levels to wyspecjalizowany producent gier na platformy Nintendo.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus