Przychody CDL (CDRL) - właściciela marki Coccodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły we wrześniu br. o 34% r/r i wyniosły 12,43 mln zł, podała spółka.
Polski kanał e-commerce wypracował we wrześniu 2,18 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 41% r/r, podano w komunikacie.
"Świetny wynik zanotowany we wrześniu to oczywiście efekt kilku czynników. Najważniejsze jest jednak, że nasza oferta jest dobrze przyjmowana przez naszych klientów – dzieci i rodziców" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
W okresie styczeń-wrzesień bieżącego roku przychody polskich sklepów Coccodrillo wyniosły 106,67 mln zł, o 7% więcej r/r. Przychody wygenerowane w tym okresie przez polski kanał e-commerce to 11,51 mln zł wobec 9,16 mln zł rok wcześniej, podano także.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.