Sprzedaż GRI (GINOROSSI) wzrosła we wrześniu br. o 20,1% r/r i wyniosła 16,5 mln zł, podała spółka.
Sprzedaż spółki w okresie styczeń-wrzesień 2017 r. wzrosła o 18,6% r/r i wyniosła 139,5 mln zł.
Sprzedaż Simple we wrześniu wyniosła 7,7 mln zł, tj. bez zmian w stosunku do września ubiegłego roku, a w okresie styczeń-wrzesień spadła o 6% r/r i wyniosła 65,6 mln zł.
Marża na sprzedaży detalicznej (salony stacjonarne i internet) spadła o 2,4 pkt proc. r/r we wrześniu w Gino Rossi i wyniosła 49,8%, a w Simple spadła o 3,9 pkt proc. r/r i wyniosła 57,4%.
W okresie styczeń-wrzesień w Gino Rossi marża spadła r/r o 2,3 pkt proc. i wyniosła 46,9%, a w Simple spadła o 3,9 pkt proc. r/r. i wyniosła 54,7%, podano także w komunikacie.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.