Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) we wrześniu 2017 roku wyniosły ok. 13,99 mln zł i były wyższe o ok. 32% r/r, podała spółka.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w okresie styczeń-wrzesień 2017 roku wyniosły ok. 125,83 mln zł i były wyższe o ok. 20,7% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-wrzesień wzrosła o 9,1% r/r do 109,67 mln zł, podano w komunikacie.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-wrzesień 62,95 mln zł i była wyższa o 13,6% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-wrzesień 61,63 mln zł i była wyższa o 13,6% w skali roku.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 152,9 mln zł w 2016 r.