Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Gino Rossi ma umowę dystrybucyjną z siecią domów towarowych John Lewis

Udostępnij

GRI (GINOROSSI) rozpoczęło współpracę z brytyjską siecią domów towarowych John Lewis PLC w zakresie dystrybucji produktów, podała spółka. Wartość współpracy spółka szacuje na 3 mln zł rocznie. 

"Dystrybucja produktów będzie miała miejsce za pośrednictwem rozbudowanej sieci kupującego - 45 salonów stacjonarnych (prowadzonych na terenie Anglii, Walii i Szkocji) oraz e-sklepu. Strony planują długofalową współpracę, obejmującą minimum 6-8 zamówień w skali roku. Wartość współpracy zarząd spółki szacuje na 3 mln zł rocznie, a jej ostateczna wartość będzie wynikała z wielkości zamówień realizowanych przez emitenta na rzecz kupującego" - czytamy w komunikacie.

Według Gino Rossi nawiązanie współpracy może otworzyć nowy, znaczący kanał dystrybucji produktów Gino Rossi na teren Wielkiej Brytanii, a w dalszej kolejności – poprzez sprzedaż online (e-sklep – rozpoznawalny na terenie innych krajów sklep internetowy) – na inne rynki: francuski, niemiecki, włoski, austriacki, duński, szwajcarski, irlandzki, norweski, holenderski.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.