Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym br. przez grupę LPP wyniosły ok. 342 mln zł i były wyższe o około 20% w skali roku, podała spółka.
"Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 47 % i była o ok. 4 pkt proc. niższa od marży zrealizowanej w lutym roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
LPP podało, że wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2016 roku wyniosła 759 mln zł i była wyższa o o ok. 21% r/r.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec lutego wyniosła ok. 840 tys. m2 i była większa o ok. 17% od powierzchni handlowej na koniec lutego ubiegłego roku.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.