ALM (ALMA) odnotowała 233,96 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2016 r. wobec 149,46 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 138,16 mln zł wobec 145,56 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1010,39 mln zł w 2016 r. wobec 1563,62 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto z działalności kontynuowanej w 2016 r. wyniosła 196,9 mln zł wobec 98,37 mln zł straty rok wcześniej.
Grupa kapitałowa Alma Market prowadzi działalność w następujących obszarach: sprzedaż detaliczna artykułów żywnościowych, sprzedaż detaliczna odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa granulatów tworzyw sztucznych, folii, oraz pozostałych artykułów chemicznych w tym wyrobów z tworzyw sztucznych i chemikaliów, działalność w branży nieruchomości w zakresie obsługi nieruchomości i ich wynajmu, a także realizacji projektów deweloperskich. Spółka jest notowana na GPW od 1994 r.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Najważniejsze wiadomości
Zobacz więcejPozostałe wiadomości
Portfel zamówień Grupy Mirbud sięgnął 6,1 mld zł
4 godziny temu
GAMIVO rozpoczyna współpracę z firmą Eventim
4 godziny temu
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus