Salonów działających pod marką BRI (BRIJU) przekroczy 55 na koniec 2017 r. (wobec 45 salonów na koniec 2016 r.), poinformował prezes Przemysław Piotrowski. Lokalizacje do uruchomienia salonów w roku 2017 zostały już wytypowane i spółka ma podpisane umowy na lata 2017/2018 na ponad 10 nowych lokalizacji oraz trwają końcowe uzgodnienia dotyczące kolejnych umów najmu.
"W pierwszych miesiącach 2017 roku zostały już uruchomione dwa nowe salony, w miesiącu kwietniu zostaną otwarte kolejne dwa salony i na koniec 2017 roku liczba salonów działających pod marką Briju przekroczy liczbę 55 lokalizacji. Oprócz zwiększania ilości salonów w 2017 roku planowane są również zmiany jakościowe w istniejącej sieci, polegające na powiększeniu powierzchni dobrze prosperujących punktów lub relokacji w ramach centrum handlowego" - napisał Piotrowski w liście do akcjonariuszy.
Dalszy rozwój własnej sieci sprzedaży będzie następował w kolejnych latach. Lokalizacje do uruchomienia salonów w roku 2017 zostały już wytypowane, Briju ma już podpisane umowy na lata 2017/2018 na ponad 10 nowych lokalizacji oraz trwają końcowe uzgodnienia dotyczące kolejnych umów najmu, podano także.
"Pierwsze salony działające pod marką Briju uruchomiono w II połowie 2013 r. i wraz z salonami oddanymi w kolejnych latach - na koniec 2016 funkcjonowało 45 salonów. Z tej liczby 15 salonów to salony uruchomione w 2016 roku" - czytamy w raporcie.
W roku ubiegłym uruchomiono drugi salon w Poznaniu oraz salony w Gliwicach, Głogowie, Katowicach, Szczecinie. Oprócz salonów w dużych miastach wybrano również lokalizacje we Wrześni, Sieradzu,Tomaszowie Mazowieckim, Mielcu, Nowym Dworze Mazowieckim, Oleśnicy, Sochaczewie i Sandomierzu, podano także.
Briju specjalizuje się w projektowaniu, wytwarzaniu i dystrybucji wyrobów jubilerskich ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych. Zajmuje się również handlem hurtowym w segmencie metali szlachetnych, głównie złota i srebra. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r.