Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez RDN (REDAN) w lutym 2017 r. wyniosła 37 mln zł i była o 3% niższa niż rok wcześniej, podał Redan.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 140,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 17% r/r, podano w komunikacie.
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2017 r. wyniósł 22 mln zł, co oznacza wzrost o 4% r/r.
Sieć Textilmarket na koniec lutego składała się z 405 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,9 tys. m2, która była 30% wyższa niż na koniec lutego 2016 r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy txm24.pl w lutym 2017 wyniosły 0,6 mln zł, co oznacza wzrost o 9% r/r.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2017 r. wyniosła 15 mln zł i była niższa o 11% niż w lutym poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 39 tys. m2, tj. była na poziomie 7% niższym niż w lutym 2016 r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2017 wyniosły 2 mln zł, co oznacza spadek o 14% r/r.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.