Sprzedaż grupy GRI (GINOROSSI) spadła w styczniu br. o 2,3% r/r i wyniosła 19,9 mln zł, podała spółka.
Sprzedaż Simple w styczniu spadła o 11,9% r/r do 6,8 mln zł, a Gino Rossi - wzrosła o 3,6% r/r do 13,1 mln zł, podano w komunikacie.
Marża na sprzedaży detalicznej (salony stacjonarne i internet) wzrosła w styczniu w Gino Rossi o 2,4 pkt proc. w skali roku i wyniosła 44,5%, a w Simple spadła o 2,6 pkt proc. r/r i wyniosła 52,1%. W przypadku całej grupy marża spadła o 0,2 pkt proc. do 47,5%.
Gino Rossi zanotowało w styczniu wzrost sprzedaży w kanale e-commerce o 139%, a Simple - wzrost o 10% w skali roku.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.