Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przychody Grupy Redan wzrosły o 9% r/r do 74 mln zł w grudniu

Udostępnij

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2016 r. wyniosła 74 mln zł i była o 9% wyższa r/r, podała spółka. W ujęciu narastającym sprzedaż grupy kapitałowej Redan wyniosła 619 mln zł i była wyższa o 12% r/r. 

Powierzchnia całej sieci sprzedaży RDN (REDAN) na koniec grudnia wyniosła 142 tys. m2, co oznacza wzrost o 17% w odniesieniu do grudnia 2015. 

W segmencie dyskontowym (należącym do spółki #TXM) poziom sprzedaży towarów w grudniu 2016 r. wyniósł 48 mln zł, co oznacza wzrost o 20% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 377 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim. 

Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 405 sklepów własnych o łącznej powierzchni 100,4 tys. m2, która była 28% wyższa niż na koniec grudnia 2015. 

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy txm24.pl w grudniu 2016 wyniosły 1 mln zł, co oznacza wzrost o 18% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 9 mln zł i była 47% wyższa w ujęciu rocznym, podano także. 

Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2016 r. wyniosła 26 mln zł i była niższa o 6% niż w grudniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 242 mln zł i była 1% wyższa r/r. 

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,6 tys. m2, tj. była na poziomie 1% niższym niż w grudniu 2015 r. 

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2016 wyniosły 3 mln zł, co oznacza wzrost o 3% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 33 mln zł i była 12% wyższa w ujęciu rocznym.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 560 mln zł w 2015 r. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus