Przychody CDL (CDRL) - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w grudniu 2016 r. o 1% r/r i wyniosły 13 mln zł, podała spółka. Narastająco od początku roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły 138,1 mln zł przychodów, czyli 13% więcej niż rok wcześniej.
Polski kanał e-commerce wypracował w grudniu 0,87 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 12% r/r, podano również.
Narastająco od początku roku przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły 12,66 mln zł przychodów, czyli 63% więcej niż rok wcześniej.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec I poł. 2016 r.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.