Stokrotka - spółka zależna EMP (EMPERIA) - osiągnęła w grudniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 224 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w grudniu 2015 roku o ok. 8,1%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-grudzień wyniosły 612 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 9,8%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-grudzień wyniosły 2 322 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 18,4%.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w grudniu 2016 roku wyniósł około 2,2%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik - grudzień 2016 roku wyniósł około 2,4% oraz w okresie styczeń-grudzień 2016 roku wyniósł około 5,5%.
W grudniu 2016 roku otworzono 7 sklepów: 1 supermarket, 4 markety oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,9 tys. m2: 0,5 tys. m2 w supermarketach , 0,9 tys. m2 w marketach oraz 0,5 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec grudnia 2016 roku wyniosła 372. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec grudnia 2016 roku wyniosła 175,0 tys. m2.
Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.