Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia wzrosła o 24,8% r/r do 20,2 mln zł w XII

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w grudniu 2016 r. przez BTM (BYTOM) wyniosła 20,2 mln zł i była wyższa o 24,8% w skali roku, podała spółka.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w grudniu wyniosła 9,63 mln zł i była wyższa o 17,2% r/r.

Sprzedaż detaliczna w grudniu wyniosła 20,01 mln zł, co oznacza wzrost o 26,3% r/r.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w grudniu zwiększyła się o 16,9% r/r do 18,52 mln zł.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w grudniu 9,57 mln zł i była wyższa o 17,8% r/r.

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w całym 2016 r. wyniosła 149,6 mln zł i była wyższa o 17% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 145,78 mln zł, co oznacza wzrost o 18,8% w skali roku.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w 2016 r. wzrosła o 8,2% r/r do 132,55 mln zł.  

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w ub.r. 78,24 mln zł i była wyższa o 13,4% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-grudzień 76,91 mln zł i była wyższa o 14,6% r/r.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus