GMV (GAMIVO), notowana na NewConnect spółka technologiczna, w IV kwartale 2024 r. odnotowała skorygowany zysk netto na poziomie 2,8 mln, a wynik EBITDA wyniósł 2,9 mln zł. Przychody w omawianym okresie wyniosły 5,6 mln zł. W całym 2024 roku przychody Grupy GAMIVO osiągnęły 17,2 mln zł, zysk netto 5,5 mln zł, a wskaźnik EBITDA wzrósł o ponad 20 proc. r/r, osiągając 7,4 mln zł. Spółka w ubiegłym roku koncentrowała się na rozwoju nowych obszarów, w tym niezwiązanych bezpośrednio z gamingiem.
– Każdy kwartał 2024 roku odkrywał przed nami nowy potencjał. Był to bardzo aktywny okres, który zaowocował nowymi produktami i kategoriami. GAMIVO to dziś platforma, która oferuje coraz szerszą bazę produktów. Oczywiście rdzeniem pozostają gry wideo, ale oprócz nich klienci mogą sięgnąć także po wprowadzone niedawno doładowania w tytułach mobilnych. Urozmaicanie oferty pomaga przyciągać użytkowników, których liczba na koniec 2024 roku osiągnęła blisko 5,95 mln osób – mówi Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO S.A.
Realizowana strategia widoczna jest także w wynikach finansowych. W IV kwartale 2024 r. GAMIVO odnotowało skorygowany zysk netto na poziomie 2,8 mln, a wynik EBITDA wyniósł 2,9 mln zł. Przychody w omawianym okresie wyniosły 5,6 mln zł. – Warto wskazać, że wyższe przychody w IV kwartale wynikają z rozliczenia długoterminowych projektów IT realizowanych w trakcie 2024 roku. Zgodnie z harmonogramem ich zakończenie i finalne rozliczenie nastąpiło właśnie w ostatnim kwartale, co istotnie wpłynęło na wyniki za ten okres – wyjaśnia Tomasz Lewandowski, członek zarządu GAMIVO.
W całym 2024 roku spółka wypracowała 17,2 mln zł przychodów, zysk netto wyniósł 5,5 mln zł, a wynik EBITDA wzrósł o 20 proc. r/r i osiągnął 7,4 mln zł. Spółka we wrześniu wprowadziła nową kategorię przeznaczoną na rynek mobilny. Przygotowała także rozwiązania ułatwiające dalsze urozmaicanie portfolio produktowego.
– Dywersyfikujemy działalność platformy, co pozwala nam na zwiększenie grupy klientów docelowych. Wdrażanie nowych typów produktów jest istotne w kontekście rozszerzania działalności i otwarcia na kolejne branże oraz rynki. Ta strategia przynosi dobre rezultaty, więc chcemy konsekwentnie rozwijać serwis w tym kierunku – dodaje Bartłomiej Skarbiński, członek zarządu GAMIVO S.A.
Spółka w 2025 roku chce dalej pracować nad rozwojem oferty. GAMIVO w tym roku rozważa także wdrożenie technologii AI m.in. w zakresie obsługi klienta. Skumulowana liczba użytkowników platformy GAMIVO na koniec grudnia 2024 roku wyniosła już blisko 5,95 mln osób (wzrost 171 tys. k/k), a liczba dostawców osiągnęła 1523.