Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation. Tytuł wydawany przez Gaming Factory od 6 listopada będzie już dostępny dla graczy w sklepach Microsoftu oraz Sony. Cena regularna gry została ustalona na 17,99 USD, a w pierwszych dniach po premierze tytuł na Xbox będzie można nabyć z 20 proc. zniżką.
- Cieszymy się, że będziemy mogli rozszerzyć dystrybucję gry SlavicPunk: Oldtimer o najpopularniejsze konsole, która daje nam możliwość zwiększenia sprzedaży i popularności naszej produkcji. Tytuł od 6 listopada br. będzie dostępny na urządzeniach od Sony, Microsoftu. To kolejny projekt, który Red Square Games realizuje dla partnera zewnętrznego, co jest jednym z filarów naszej działalności, czyli portowanie gier. Oczywiście liczymy na to, że pojawienie się naszej gry na nowych platformach będzie miało wpływ na wyniki sprzedaży również na PC. SlavicPunk: Oldtimer to projekt długofalowy, który chcemy rozwijać, dlatego planujemy w najbliższym czasie dystrybucję nowych dodatków do gry, o których będziemy informować wkrótce
- mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
SlavicPunk: Oldtimer, produkcji krakowskiego studia Red Square Games, po premierze w czerwcu 2023 roku na PC, już 6 listopada pojawi się w wersji na konsole od Microsoftu oraz Sony. Cena pojedynczego egzemplarza gry to 17,99 USD, natomiast tuż po premierze wersję na Xbox będzie można nabyć 20 proc. taniej . Tytuł aktualnie jest dostępny w dystrybucji na platformach Steam, GOG, Epic Games Store oraz STOVE Indie.
W ramach podpisanej umowy Gaming Factory został wydawcą wspomnianego tytułu na PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xbox Series X i Xbox Series S. Dodatkowo Red Square Games przysługuje umowne wynagrodzenie z tytułu portowania gry na platformy objęte umową. Gaming Factory będzie odpowiedzialne za dystrybucję, promocję oraz marketing portowanej gry.
- Segment wydawniczy stanowi istotny filar naszej działalności, dlatego starannie podchodzimy do doboru projektów, mając na uwadze nie tylko potencjalne zainteresowanie graczy, ale również możliwości sprzedażowe. SlavicPunk: Oldtimer to produkcja, która idealnie wpisuje się w tę strategię i przy odpowiednim wsparciu marketingowym ma szansę zyskać popularność wśród konsolowych graczy nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych. Wciągająca fabuła autorstwa uznanego pisarza oraz złożona mechanika gry sprawiają, że tytuł ten wyróżnia się na tle konkurencji i oferuje unikalne doświadczenia dla graczy szukających rozbudowanej rozgrywki - podsumowuje Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory S.A.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy. To właśnie współzałożyciel i przewodniczący rady nadzorczej Red Square Games stworzył historię Yanusa – prywatnego detektywa z burzliwą przeszłością, który próbuje rozwiązać sprawę skradzionych danych, walcząc ze swoimi wewnętrznymi demonami, miejskimi gangami i wszechpotężną korporacją odpowiedzialną za rozkład miasta, które kiedyś nazywał swoim. Gra jest wyjątkową mieszanką motywów cyberpunkowych i neo-noir z wpływami słowiańskimi, która zawiera responsywne systemy walki i poruszania się, bazuje na elementach battlehackingu, a przede wszystkim wprowadza autentyczną atmosferę ukazując ponurą i czarująco chaotyczną wizję tego, jak mogłoby wyglądać hipotetyczne środkowoeuropejskie miasto w cyberpunkowej scenerii.
Ponadto w trakcie październikowej edycji Festiwalu Steam Next, RSG (RSGAMES) zaprezentowało swój najnowszy tytuł produkowany dla Sylen Studio. Sancticide to dynamiczny, mroczny slasher TPP z segmentu indie premium z elementami rogue-lite. Produkcja stanowi rozszerzenie historii książkowego uniwersum Komornik autorstwa Michała Gołkowskiego. Twórcy gry zapowiadają premierę w ramach wczesnego dostępu na początku 2025 roku. Dla krakowskiego studia to kolejna część działań biznesowych generująca wpływy do Spółki, która stawia na strategię dywersyfikacji swoich przychodów.