Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” należąca do Grupy PMPG Polskie Media startuje z nowym projektem wydawniczym o profilu konsumenckim. Serwis Infotuba.pl będzie kolejnym krokiem w realizacji strategii dywersyfikacji kontentu dostosowanej do potrzeb użytkowników.
- Stworzenie kolejnego portalu zasięgowego wpisuje się w przyjęte założenia strategii rozwoju grupy PGM (PMPG). Rynek wydawniczy jest bardzo dynamiczny, zmieniają się potrzeby czytelników, na które naszym zdaniem warto odpowiedzieć. Stąd nasza decyzja o rozwoju nowych portali, które trafiają do nowych grup odbiorców oraz są odpowiedzią na potrzeby związane z komunikacją marketingową dużej grupy firm funkcjonujących na polskim rynku.
– mówi Katarzyna Gintrowska, prezes zarządu PMPG Polskie Media.
Infotuba.pl to portal kierowany do szeroko rozumianej grupy konsumentów. Treści publikowane w nim skupiać się będą na tematyce związanej z handlem i usługami, finansami, działalnością banków, emeryturami, rentami, zasiłkami, dodatkami i programami, pracą, zdrowiem, prawem, podatkach oraz innych tematach powiązanych bezpośrednio z kosztami życia Polaków.
- W ostatnich latach rozwijaliśmy podobne treści na łamach naszych portali. Widzimy w nich duży potencjał. Codziennie Polacy szukają informacji na wiele tematów związanych z ich codziennym życiem, między innymi dotyczących zmian w prawie i podatkach, emerytur, handlu i usług, dostępu do opieki zdrowotnej, podstawowych opłat i rachunków czy po prostu porad mających pomóc w rozwiązaniu wielu problemów z jakimi się spotykają. Ważne, aby mogli dowiedzieć się jak najwięcej w przystępny i zrozumiały sposób.
– mówi Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający ds. Wydawniczych, Technologii i Dystrybucji PMPG Polskie Media.
Infotuba.pl jest czwartym w tym roku serwisem internetowym uruchomionym przez Agencję Wydawniczo- Reklamową „Wprost”. Wcześniej uruchomione zostały quizik.pl, smaki.pl, oraz newsmed.pl. Smaki.pl w sierpniu tego roku, a więc już w siódmym miesiącu od uruchomienia, znalazły się na 10 miejscu w kategorii „Kuchnia i Gotowanie” w Mediapanel Gemius z wynikiem blisko 2 mln realnych użytkowników, a grupa PMPG Polskie Media na 9 miejscu pośród wydawców internetowych w tej kategorii