SHO (SHOPER), czyli lider rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, wzmacnia współpracę z Alsendo- firmą specjalizującą się w logistyce sklepów online. W ramach tej współpracy klienci Alsendo zyskają dostęp do zaawansowanych rozwiązań e-commerce od Shoper.
Wzmocnienie współpracy obu firm oznacza, że Alsendo zyska możliwość sprzedaży oraz rekomendowania usług Shopera swoim użytkownikom. Dzięki temu, Shoper będzie miał możliwość dotarcia do nowych klientów, zainteresowanych rozwiązaniami związanymi ze sprzedażą w internecie. Alsendo natomiast, korzystając z doświadczenia i innowacyjnych usług Shopera, zyska nowe narzędzia do wspierania sprzedawców internetowych w codziennym zarządzaniu logistyką.
– Cieszymy się, że dzięki współpracy z Alsendo, nowi klienci będą mieli możliwość lepszego poznania usług Shopera oraz zyskają dostęp do naszych zaawansowanych rozwiązań w e-commerce. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli naszym Klientom skupić się w pełni na rozwijaniu swojego biznesu, a Shoper z Alsendo zajmą się resztą. - komentuje Paweł Rybak, Chief Commercial Officer w Shoper– dodaje.
– Cieszymy się z dynamicznego rozwoju współpracy z Shoper, który otwiera nowe możliwości przed naszymi klientami. Dzięki połączeniu sił możemy dostarczać sprzedawcom internetowym jeszcze bardziej zaawansowane narzędzia, które nie tylko usprawnią procesy logistyczne, ale także wspomogą ich rozwój i sukces w e-commerce. To partnerstwo to kolejny krok w realizacji naszej misji, jaką jest wspieranie przedsiębiorców w codziennym zarządzaniu wysyłkami i optymalizacji logistyki– komentuje Michał Wójcik, Partnership Director w Alsendo
Współpraca, która ewoluuje, czyli nowy rozdział z Alsendo
To już kolejna współpraca z firmami z grupy Alsendo. Apaczka, będąca częścią tej grupy, już od kilku lat współtworzy z Shoper usługę Shoper Przesyłki, która oferuje sprzedawcom możliwość zarządzania całym procesem wysyłki – od integracji z platformą sprzedażową, przez automatyzację etykietowania paczek, aż po śledzenie przesyłek w czasie rzeczywistym.