- Przychody ze sprzedaży: 18,6 mln PLN:
- w tym 17,8 z gier mobilnych i 0,8 mln z projektów blockchain,
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,8 mln PLN:
- w tym 7,0 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain
- 19,5 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Dawn of Ages
[mln PLN] |
Czerwiec |
Lipiec |
zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: |
17,4 |
18,6 |
+6,5% |
|
17,3 |
17,8 |
+3,0% |
|
0,2 |
0,8 |
+318,0% |
Prowizje platform |
2,0 |
2,0 |
+0,2% |
User Acquisition |
8,0 |
8,8 |
+10,1% |
Przychody pomniejszone |
7,5 |
7,8 |
+4,4% |
|
7,3 |
7,0 |
-4.0% |
Przychody grupy BBT (BOOMBIT) w lipcu 2024 r. wyniosły 18,6 mln PLN (+6,5%), w tym 17,8 mln PLN z gier mobilnych i 0,8 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 8,8 mln PLN (+10,1%), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 2,0 mln PLN (+0,2%). Grupa miała 19,5 mln pobrań i wypracowała 7,8 mln PLN (+4,4%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,0 mln PLN (-4,0%).
“W lipcu zarówno nasze przychody jak i dochodowość były wyższe o kilka procent w porównaniu do czerwca. Na pozytywne wyniki w segmencie blockchain miała wpływ sprzedaż NFT do Hunters on Chain poprzez platformę OKX. Z kolei wyniki z gier mobilnych zanotowały niewielkie pogorszenie, głównie ze względu na zwiększone wydatki marketingowe w grach Mid-Core. Ponadto w sezonie urlopowym aktywność graczy, z wyjątkiem dzieci, jest niższa, co przekłada się na niższą dochodowość z ruchu organicznego. Biorąc to wszystko pod uwagę osiągnięte wyniki odbieramy pozytywnie i przygotowujemy się do wydania kolejnych tytułów. Idle Royal Stories trafi na rynek już w sierpniu, natomiast we wrześniu wydamy Clash of Destiny, najnowszą produkcję twórców Hunt Royale. Jeszcze w tym kwartale znaczącą aktualizację dostanie Dawn of Ages i jako ciekawostkę dla polskich graczy zdradzę, że będzie można się wcielić we Władysława Jagiełłę. Jeśli chodzi o dochodowość gier to widzimy poprawę w segmencie Hyper-Casual, Darts Club oraz Dawn of Ages osiągnęły wyniki zbliżone do poprzedniego miesiąca, zaś Hunt Royale, ze względu na wzrost UA, zanotował nieznaczny spadek - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.
Przychody ze sprzedaży [mln PLN]
W lipcu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (4,3 mln PLN przychodów), Darts Club (1,8 mln PLN), oraz Dawn of Ages (1,2 mln PLN).