Przychody CDL (CDRL) - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w listopadzie br. o 24% r/r i wyniosły 10,7 mln zł, podała spółka. Narastająco od początku roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły 125,1 mln zł przychodów, czyli 14% więcej niż rok wcześniej.
"Listopad okazał się kolejnym bardzo udanym miesiącem dla Coccodrillo. Cieszymy się, że nasze kolekcje są tak dobrze przyjmowane przez dzieci i rodziców" - powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
Polski kanał e-commerce wypracował w listopadzie 1,07 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 24,4% r/r, podano również. Narastająco od początku roku przychody w tym kanale sprzedaży wyniosły 11,79 mln zł przychodów, czyli 74% więcej niż rok wcześniej.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Łącznie CDRL miało 471 punktów sprzedaży na koniec I poł. 2016 r.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.