Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w listopadzie 2016 r. przez BTM (BYTOM) wyniosła 12,73 mln zł i była wyższa o 16,3% w skali roku, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w listopadzie wyniosła 6,3 mln zł i była wyższa o 4,8% r/r.
Sprzedaż detaliczna w listopadzie wyniosła 12,58 mln zł, co oznacza wzrost o 17,2% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w listopadzie zwiększyła się o 9,6% r/r do 11,76 mln zł.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w listopadzie 6,25 mln zł i była wyższa o 5,3% r/r.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-listopad wyniosła 129,4 mln zł i była wyższa o 15,8% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 125,76 mln zł, co oznacza wzrost o 17,6% w skali roku.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-listopad wzrosła o 6,9% r/r do 114,03 mln zł.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-listopad 68,62 mln zł i była wyższa o 12,9% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-listopad 67,34 mln zł i była wyższa o 14,1% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.