Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna MIR (MIRACULUM) osiągnęła w marcu 4,2 mln zł przychodów. W omawianym okresie najlepszy wynik wygenerował nowoczesny kanał sprzedaży, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety – przychody z tego tytułu wyniosły 2,4 mln zł i jest to wzrost o 11 proc. względem marca 2023. Wynik odnotowany w marcu 2024 jest niższy w ujęciu r/r. o 11 proc.
- Od początku roku utrzymujemy miesięczne przychody na poziomie powyżej 4 mln zł przychodów. Cieszy nas ten trend zamierzamy go utrzymywać i dalej umacniać sprzedaż między innymi poprzez systematyczne powiększanie oferty produktowej, jednocześnie skupiając się na stałym podnoszeniu efektywności. Aktualnie mocno performuje kanał nowoczesny, zwiększając udział w całościowych przychodach do poziomu prawie 60% ale za chwilę liczymy na mocne wsparcie kanału eksportowego. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z nowymi partnerami z USA, Bułgarii czy Ukrainy. W marcu zrealizowaliśmy pierwsze dostawy do nowych Klientów z Kataru, Chorwacji i Wietnamu – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum
Przychody z eksportu w marcu wyniosły 793 tys. zł względem 1,1 mln w roku ubiegłym.