Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

BoomBit miał w lutym 2024 r. 18,6 mln zł przychodów ze sprzedaży

Udostępnij
  • Przychody ze sprzedaży: 18.6 mln PLN:
    • w tym 18.2 z gier mobilnych i prawie 0,5 mln z projektów blockchain,
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,7 mln PLN
    • w tym 7,2 mln PLN bez przychodów z projektów blockchain
  • 16 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami:  Hunt Royale, Darts Club, Falling Art Ragdoll Simulator

[mln PLN]

Styczeń

Luty

zmiana % m/m

Przychody ze sprzedaży, w tym:

22,7

18,6

-18,0%

  •  z gier mobilnych

20,7

18,2

-12,3%

  • z projektów blockchain

2,0

0,5

-76,3%

Prowizje platform

1,3

1,3

-0,7%

User Acquisition

12,6

9,7

-23,7%

Przychody pomniejszone
o UA i prowizje platform

8,8

7,7

-12,4%

  • bez przychodów z projektów blockchain

6,8

7,2

+6,7%

Grupy BBT (BOOMBIT) miała w lutym 2024 r. 18,6 mln PLN (-18,0%) przychodów ze sprzedaży, w tym 18,2 mln PLN z gier mobilnych i 0,5 mln PLN z projektów blockchain. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 9,7 mln PLN (-23,7%), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 1,3 mln PLN (-0,7%). Grupa miała w lutym 16 mln pobrań i 7,7 mln PLN (-12,4%) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,2 mln PLN (+6,7%).

“W lutym dochodowość naszego segmentu mobilnego była wyższa niż w styczniu, przy miesiącu krótszym o dwa dni. W segmencie blockchain znaczący spadek wynika z braku istotniejszych jednorazowych przychodów, choć tu chcemy podkreślić, że w ostatnim miesiącu BoomLand podpisał bardzo korzystną umowę z operatorem protokołu Immutable, oferującym błyskawiczne procesowanie transakcji oraz bardzo niskie koszty ich przetwarzania. Jeśli chodzi o same gry, to zarówno Hunt Royale jak i Darts Club poprawiły swoje wyniki, co było spowodowane przede wszystkim zmniejszeniem skali wydatków na UA. Ponadto widzimy poprawę w segmencie Hyper-Casual, gdzie nasze starsze, wciąż popularne tytuły poprawiły swoje rezultaty. Teraz szykujemy się do premiery Bowling Club, która zaplanowana jest na początek kwietnia. Gra ma obiecujące parametry, zbliżone do Darts Club, więc liczymy jej dobre wyniki w kolejnych miesiącach. ” - mówi Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.

Przychody ze sprzedaży [mln PLN]

W lutym 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (3,3 mln PLN przychodów), Darts Club (2,7 mln PLN), oraz Falling Art Ragdoll Simulator (1,1 mln PLN).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus