ULG (ULTGAMES) przyjęła strategię na lata 2024 - 2028. Spółka zakłada m.in. że w okresie jej funkcjonowania dokona przejęcia, zakupu lub uzyska autorskie prawa majątkowe lub licencje na co najmniej kilka gier komputerowych o tematyce wędkarskiej od obecnej konkurencji, a także będzie producentem, wydawcą kilku lub kilkunastu gier konkurencji o tematyce wędkarskiej.
"(...) rozpocznie działania od rynku gier mobilnych, gdzie będzie próbował uzyskać prawa lub licencje do gier komputerowych, w tym zawierać umowy, których przedmiotem będzie porting gier komputerowych wydanych na platformy mobilne na inne platformy, w szczególności na różne konsole, w tym na Nintendo Switch. W dalszej kolejności Spółka wdroży taką samą procedurę w odniesieniu do rynku PC i rynków innych konsol" - czytamy w strategii
Spółka planuje także rozwój serii Ultimate Fishing Simulator poprzez m.in. kolejne dodatki, wydanie pełnej wersji Ultimate Fishing Simulator 2 do końca I półrocza 2024 r., rozpoczęcie prac nad trzecią odsłoną serii w 2024 r. oraz Ultimate Fishing Online w wersji free to play do końca 2026 r.
Wśród pozostałych celów strategii Ultimate Games wymienia:
- rozwój innych brandów wędkarskich;
- rozwój innych gier o tematyce niewędkarskiej z kategorii symulatorów;
- uporządkowanie struktury Grupy Kapitałowej;
- porting i wydawnictwo gier na konsole.
W celu finansowania poszczególnych celów strategii spółka nie wyklucza:
- "pozyskania zewnętrznego wydawcy (polskiego, w tym PLW (PLAYWAY) lub zagranicznego) do współpracy przy wybranych produkcjach gier komputerowych z portfolio Spółki;
- pozyskania finansowania w następstwie przeprowadzenia emisji akcji Spółki lub praw udziałowych/ akcji w jednostce zależnej; lub
- innych form finansowania realizacji projektów; z zastrzeżeniem, że ww. formy finansowania Spółka zamierza rozważać jedynie w odniesieniu do gier komputerowych, których szacowany budżet produkcji będzie wynosił więcej niż 2 mln PLN, z wyłączeniem realizacji projektów z serii Ultimate Fishing Simulator (dalej: UFS), a także portów lub gier o mniejszych budżetach (do 2 mln PLN)" - wymieniono w strategii
Pełna treść strategii znajduje się w załączonym pliku.