Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Zysk netto CDRL spadł r/r do 2,58 mln zł w III kw. 2016 r.

Udostępnij

CDL (CDRL) - właściciel marki Cocodrillo - odnotował 2,58 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2016 r. wobec 3,81 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 3,88 mln zł wobec 5,54 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 58,69 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 46,03 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2016 r. spółka miała 8,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 10,81 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 151,47 mln zł w porównaniu z 132,41 mln zł rok wcześniej.

"Najważniejsze dokonania grupy kapitałowej w okresie do 01 stycznia do 30 września 2016:

- nastąpił wzrost przychodów ze sprzedaży o 14,4% w porównaniu do 3 kwartałów 2015 roku

- wartość sprzedaży internetowej w okresie styczeń-wrzesień 2016 – 9 609 tys.zł, natomiast w okresie styczeń-wrzesień 2015 wyniosła 4 819 tys. zł, co stanowi wzrost o 99%. Było to możliwe dzięki wdrożeniu nowych sklepów internetowych

- grupa nieustannie pracuje nad rozwojem i optymalizacją sieci sprzedaży zarówno w Polsce, jak w innych krajach Unii Europejskiej oraz poza UE. Na koniec okresu sprawozdawczego w skład sieci sklepów własnych, agencyjnych oraz typu 'shop in shop' wchodziło 476 punktów handlowych, z czego 237 punktów to sklepy w Polsce o łącznej powierzchni 16 494 m2, 137 punktów w Unii Europejskiej o powierzchni 6 706 m2 oraz 102 punkty poza Unią Europejską. W stosunku do września 2015 ilość punktów sprzedaży wzrosła o 11%.

- wskaźniki płynności na dzień bilansowy pozostały na podobnym poziomie

- wskaźnik zadłużenia liczony jako stosunek zobowiązań ogółem (średnia) oraz aktywów ogółem (średnia) spadł z 59% do 52%

- wartość księgowa na jedną akcję liczona jako iloraz kapitałów własnych według stanu na dzień bilansowy oraz średnioważonej ilości akcji wzrosła do wartości 11,03zł, w okresie porównywalnym wynosiła 10,26 zł" - czytamy w raporcie.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2016 r. wyniósł 8,13 mln zł wobec 7,7 mln zł zysku rok wcześniej.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus