Piotr Gamracy, który od 1 marca zasiada w fotelu prezesa VVD (VIVID) zapowiada, że już wkrótce Spółka przedstawi nową strategię, która odzwierciedla jego plany i jest adekwatna do potencjału drzemiącego w zespole.
W lutym Spółka utrzymała sprzedaż i wynik na poziomie zbliżonym do styczniowych rezultatów. Narastająco wypracowała 3,7 mln zł przychodu, EBITDA wynosi 0,3 ml zł, a na koniec lutego na rachunkach Spółki znajdowało się 0,8 mln zł.
“Mimo trudnej sytuacji na rynku gier i UA nasz wynik za luty pokrywa się z wcześniejszymi założeniami. Skupiamy się obecnie na kluczowych pozycjach z naszego portfolio i to je rozwijamy. Mam wizję miejsca, w którym Spółka powinna znaleźć się za rok i za 5 lat. Ambitny plan weryfikujemy obecnie z możliwościami i sytuacją na rynku mobilnym. Jeszcze w marcu pojawię się na największej na świecie konferencji poświęconej branży gier - GDC w San Francisco, gdzie skonfrontuje swoje koncepcje z ekspertami z różnych dziedzin. Planuję też pogłębić relacje, z kluczowymi dla przyszłości Vivid Games partnerami. Nowa strategia powinna być gotowa, by podzielić się nią ze światem w ciągu kilku tygodni po powrocie z USA” - podkreśla Piotr Gamracy, prezes Vivid Games S.A.
Eroblast i Real Boxing 2 pozostają siłą napędową bydgoskiego Studia. Także w lutym wygenerowały zdecydowaną większość przychodu Spółki. “Nowy tytuł z segmentu blast - LoveNest, który trafił do globalnych testów w ostatnich dniach stycznia, potrzebuje czasu, by zbudować społeczność zaangażowanych użytkowników, którym zaoferuje content zbliżony w swojej różnorodności do oferty Eroblast. Również Knighs Fight 2 wraca do formy stopniowo, jednak wysokość generowanych przychodów pokrywa się z założeniami” - dodaje Gamracy.