Według wstępnych wyliczeń SFD w listopadzie 2022 roku zrealizowała przychody na poziomie ok. 31.173.438,03 zł netto, co stanowi blisko 162% wartości przychodów osiągniętych w listopadzie 2021 roku (kiedy to wyniosły 19.215.254,36 zł). Jednocześnie według wstępnych wyliczeń w całym okresie od stycznia do listopada 2022 roku przychody Spółki wyniosły 302.418.714,96 zł netto, co stanowi blisko 135% przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2021 roku (kiedy to wyniosły 224.117.651,55 zł).
![](http://m.biznesradar.pl/2e49fb5aa4a5aae278c7382d5f9a377a,900,0,0,0.png)
Wprowadziliśmy nowe produkty do naszej oferty w ramach marek Alldeynn, Allnutrition oraz wspólnie z Danielem Majewskim stworzyliśmy nową markę Loco, która oferuje produkty w kategorii energii. Ten rok jest dla nas czasem niezwykle intensywnej pracy nad produktami, przychodami, skalowalnością rozwiązań sprzedażowych, rozwojem sprzedaży w Polsce i zagranicą, pracy nad produktami i strategiami ich wprowadzania do poszczególnych kanałów sprzedaży – komentuje Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. . Skalujemy sprawdzone rozwiązania i produkty, testujemy nowe. To przynosi efekty na poziomie przychodów oraz na poziomie marż. Twa pracowity grudzień, po którym na pewno będziemy mogli się pochwalić kolejnymi sukcesami - dodaje Przemysław Kwiatkowski, wiceprezes zarządu ds. finansów SFD S.A. ”