Duży Ben, specjalistyczny market alkoholowy, działający w ramach Grupy EUR (EUROCASH), który liczy 280 placówek, wdraża kolejne rozwiązania z myślą o wygodzie swoich klientów. Sieć nawiązała współpracę z Glovo, popularną platformą oferującą szybkie dostawy do domu. W jej efekcie klienci – w wybranych miastach – zyskują możliwość zamówienia artykułów z oferty Dużego Bena wprost pod swoje drzwi. Ponadto sieć nawiązała także współpracę z Pointpack, dzięki której kupujący będą mieli możliwość nadawania i odbioru paczek w placówkach Dużego Bena.
W pierwszym etapie współpracy klienci blisko 100 placówek z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Gdańska będą mogli za pośrednictwem Glovo zamawiać dostawę około 500 produktów z oferty Dużego Bena. Dostarczany asortyment obejmuje zarówno alkohole, jak i słone przekąski i słodycze.
– Duży Ben to nowoczesny koncept sklepów, odpowiadający na wymagania współczesnego konsumenta, oferujący mu fachową poradę oraz marki dla koneserów. Ze względu na lokalizację, powierzchnię oraz godziny otwarcia, to również sklep typu convenience. Od tego miesiąca Duży Ben staje się jeszcze bardziej wygodnym sklepem – będzie można zamówić wybrane artykuły z dostawą kurierem lub korzystając z usługi Click&Collect, za pomocją aplikacji Duży Ben lub Glovo – podsumowuje Michał Florkiewicz, Dyrektor Zarządzający sieci Duży Ben, Grupa Eurocash.
Realizacja zamówień z dostawą będzie możliwa w godzinach otwarcia sklepu (30 min po otwarciu placówki i 30 min przed jej zamknięciem). Możliwe będą również zakupy w formacie click & collect z osobistym odbiorem zamówienia w wybranym sklepie.
Paczki w Dużym Benie
To nie jedyna współpraca nawiązana przez sieć w ostatnich tygodniach. Duży Ben podpisał też umowę z Pointpack, operatorem technologicznym i organizatorem punktów odbioru i nadawania paczek. W efekcie już od października klienci sieci w całej Polsce będą mogli nadawać i odbierać przesyłki we wszystkich placówkach Dużego Bena.