Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Przegląd informacji ze spółek (2022-09-29)

Udostępnij
  • CDR (CDPROJEKT) podał, że gra Cyberpunk 2077 została do tej pory sprzedana w liczbie 20 mln kopii. >>>
  • W 1 półroczu 2022 r. CRJ (CREEPYJAR) wypracowała 28,1 mln PLN przychodów ze sprzedaży (wzrost o 32% r/r) oraz 18,5 mln PLN zysku netto (wzrost o 54% r/r). >>>
  • B24 (BRAND24) wygenerowała w pierwszej połowie roku 10,3 mln zł przychodów (+40 proc. r/r) oraz blisko 2,6 mln zł EBITDA (+ 70 proc. r/r) i niecały 1 mln zł zysku netto. >>>
  • EAH (ESOTIQ) zanotował w pierwszych sześciu miesiącach br. 106,8 mln zł przychodów ze sprzedaży (+12,6 % r/r) oraz 4,6 mln zł zysku netto (-31,6 proc. r/r). >>>
  • RVU (RYVU) podsumowała działania zrealizowane w 2022 r. oraz wyniki finansowe wypracowane w pierwszej połowie roku. >>>
  • Strata netto MOC (MOLECURE) za okres 1H 2022 wyniosła 7,06 mln PLN. Przychody operacyjne w tym okresie wyniosły 1,25 mln PLN. >>>
  • ALE (ALLEGRO) obniża swoje oczekiwania na cały rok zakładając wzrost GMV w przedziale 15-17%, przy wzroście przychodów na poziomie 23-26% i wzroście Skorygowanej EBITDA o 10-12% r/r. >>>
  • W II kwartale 2022 roku ATT (GRUPAAZOTY) uzyskała skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 6 410 mln zł i zysk netto w wysokości 800 mln zł. >>>
  • GIF (GAMFACTOR) podał, że w ciągu 8 dni od premiery na platformie Steam, Electrician Simulator. Sprzedał się w liczbie 30 tys. kopii gry, co przełożyło się na zwrot wszystkich kosztów produkcji i marketingu. >>>
  • Przychody ACT (ACTION) w pierwszej połowie 2022 r. wyniosły 1 115 263 tys. zł, natomiast EBITDA była równa 26 976 tys. zł, a zysk netto 17 759 tys. zł. >>> 
  • LPP podpisała umowę współpracy z polskim start-upem Use Waste, której efektem ma być opracowanie innowacyjnej technologii produkcji przędzy z odpadów tekstylnych. >>>