Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna MIR (MIRACULUM) w lipcu 2022 r. wypracowała 3,5 mln zł przychodów. To wynik lepszy o 43 proc. niż rok wcześniej. Firma kontynuuje dynamiczny wzrost dzięki rozwojowi nowoczesnego kanału dystrybucji oraz ekspansji zagranicznej.
W ujęciu narastającym (w okresie styczeń – lipiec 2022 r.) przychody wyniosły 24,4 mln zł i były o 58 proc. wyższe niż rok wcześniej.
- W porównaniu z ubiegłym rokiem istotnie zwiększyliśmy sprzedaż zagraniczną oraz w krajowych drogeriach, dyskontach i hipermarketach. To efekt wielomiesięcznej pracy w zakresie pozyskiwania nowych kontrahentów, obecności na najważniejszych targach i skutecznej realizacji dotychczasowych zamówień. W lipcu rozpoczęliśmy realizacje zamówienia dla partnera z Arabii Saudyjskiej o łącznej wartości 430 tys. USD. Marża na realizowanych zamówieniach zagranicznych jest dodatkowo wspierana przez korzystną z punktu widzenia eksportu zmianę kursu walut. – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.