Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w czerwcu 2022 r. równe około 111,9 mln zł, czyli o 6,4% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w czerwcu 2022 r. do około 63,7 mln zł, czyli o około -1% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 48,1 mln zł, o 18% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2022 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 585,5 mln zł (+40,7% r/r). Za 307,4 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 278,1 mln zł jubilerski. To odpowiednio +35,8% i +46,6% w stosunku do pierwszego półrocza 2021 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec czerwca 2022 r. równa 52,4 tys. m2 (-0,7% r/r).