Spółka podpisała term-sheet z polską firmą z branży reklamowej. Sprzedaż dotyczy rozwiniętej w VVD (VIVID) technologii Bidlogic, która umożliwia zarządzanie usługami mediacji reklamowej w aplikacjach mobilnych. Transakcja będzie poprzedzona badaniem due diligence przeprowadzonym przez kupującego i negocjacjami ostatecznych warunków umowy.
“Propozycja zakupu, którą otrzymaliśmy jest dla nas atrakcyjna. Zastrzyk gotówki wesprze rozwój obecnego i przyszłego portfolio gier i pomoże w spłaceniu pozostałych rat obligacji. Przed nami kilka tygodni due dilligence i ostateczne negocjacje warunków. Zgodnie z zawartym term-sheetem transakcję powinniśmy zrealizować do 31 lipca br.” - podkreśla Jarosław Wojczakowski, CEO Vivid Games. “Cieszymy się z tego, do jakiego stopnia udało nam się rozwinąć technologię Bidlogic. Początkowo była eksperymentem, inwestycją zbliżoną do start-up’u zbudowanego przez jednego z naszych współpracowników. Okazała się jednak nie tylko innowacyjnym, ale też dochodowym pomysłem.” - kontynuuje.
Łączna kwota transakcji to 10 mln złotych. Pomysłodawca Bidlogic otrzyma 50% zysku ze sprzedaży, na podstawie umowy współpracy zawartej na początku projektu. “Kluczowy wpływ na rozwój technologii miał pomysłodawca i twórca projektu. Zbudował od podstaw kompetentny zespół, zaprojektował mechanizm funkcjonowania technologii, a także pozyskiwał klientów i równolegle analizował rynek podobnych usług. Aktualny kształt technologii i zespołu to w całości jego zasługa. Warunki są adekwatne do jego zaangażowania i faktycznego udziału w rozwoju technologii. W pełni zapracował na swój udział.” - dodaje prezes Wojczakowski.