Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

All in! Games z 3,5 mln zł straty netto w pierwszym kwartale

Udostępnij

ALG (AIGAMES), notowany na rynku głównym GPW w Warszawie wydawca gier komputerowych w I kwartale 2022 roku wypracował 4,9 mln zł przychodów ze sprzedaży. Strata netto wyniosła 3,5 mln zł. Wynik finansowy jest zgodny z przewidywaniami spółki, wynika głównie z wysokich kosztów amortyzacji gier. Spółka zapowiada, że ogłoszenie nowej strategii oraz planów strategicznych nastąpi w najbliższych miesiącach.

We wstępie do raportu można przeczytać, że All in! Games chce koncentrować się na wydawaniu wysokiej jakości gier z dużym potencjałem sprzedażowym. Spółka zależna Ironbird Creations w dalszym ciągu pracuje i rozwija Projekt Raise, natomiast Happy Little Moments zgodnie z harmonogramem wydawniczym, oddała stworzoną grę na platformę Nintendo Switch. Red Wings: Coloring Planes oraz pracuje nad nowym konceptem gry. Ponadto, kolejny wewnętrznie inkubowany zespół developerski  pracuje nad nową grą o nazwie kodowej Rush.

– Kiedy obejmowałem stanowisko prezesa All in! Games pod koniec marca zapowiadałem, że nie będzie to łatwy rok, jednak mamy na to plan. Określiliśmy priorytety – zaktualizowanie prospektu i wprowadzenie akcji serii G i H do obrotu, praca nad nowymi tytułami, pozyskiwanie nowych IP i rozwój naszych spółek zależnych. To są nasze najważniejsze cele na ten moment  –  mówi Marcin Kawa, prezes zarządu All in! Games. – Warto zwrócić uwagę, że w pierwszym kwartale odnotowaliśmy również kilka sukcesów. Wydaliśmy Red Wings: American Aces, które jest kontynuacją dobrze przyjętej poprzedniej gry. Nasze zespoły deweloperskie pracują także nad kolejnymi produkcjami, które już w tym momencie prezentują się bardzo dobrze i są niewątpliwie dużym skokiem naprzód zarówno jeśli chodzi o jakość, jak i wielkość produkcji w porównaniu do zrobionego w pewnym sensie na rozgrzewkę Red Wings: Aces of the Sky oraz American Aces. Myślę, że gdy zaprezentujemy te tytuły będzie dla wszystkich jasne dlaczego jesteśmy nimi tak podekscytowani dodaje Marcin Kawa.

All in! Games poza bieżącym harmonogramem wydawniczym prowadzi też prace koncepcyjne oraz badawcze nad nieogłoszonymi jeszcze projektami. Najbliższe wydarzenia, na których zaprezentuje kolejne postępy nad rozwojem spółki to największe eventy gamingowe, między innymi: PC Gaming Show, Gamescom czy Tokyo Game Show.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus