- Przychody z gier: 22,2 mln PLN
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 6,8 mln PLN
- 19,3 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Dog Life Simulator
[mln PLN] |
Luty |
Marzec |
Zmiana % m/m |
Przychody z gier |
19,68 |
22,22 |
+12,9% |
Prowizje platform |
1,58 |
2,01 |
+27,7% |
User Acquisition |
11,01 |
13,37 |
+21,4% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform |
7,09 |
6,84 |
-3,5% |
W marcu 2022 r. Grupa BBT (BOOMBIT) miała 22,2 mln PLN (+12,9% m/m) przychodów z gier. Koszty prowizji platform stanowiły 2,01 mln PLN (+27,7% m/m), a wydatki na User Acquisition 13,37 mln PLN (+21,4% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w marcu 6,84 mln PLN (-3,5% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 19,3 mln.
“W marcu nasze przychody były wyższe o 13% od tych osiągniętych w lutym. W naszym portfolio gier pojawiło się kilka nowych tytułów takich jak Dog Life Simulator, Grass Master czy Shopping Sort, które znalazły się wśród naszych najlepszych tytułów w marcu. Zanotowaliśmy też wzrost wydatków na User Acquisition, przede wszystkim w grach Mid-Core, za co odpowiadał Hunt Royale i wydany na początku marca Baseball Club. Warto przypomnieć, że gry tego typu monetyzują się przez mikropłatności i okres zwrotu z inwestycji w UA jest dłuższy niż w przypadku gier Hyper-Casual. Ale przy umiejętnym wykorzystaniu narzędzi mogą zarabiać dużo i długo, czego przykładem jest właśnie Hunt Royale” - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit.
Przychody z gier [mln PLN]
Przychody z gier Hyper-Casual, wyniosły w marcu 11,3 mln PLN i stanowiły ponad połowę wszystkich przychodów osiągniętych przez Grupę BoomBit w marcu. Dwie najpopularniejsze gry Grupy BoomBit to w ostatnich miesiącach niezmiennie Mid-Core Hunt Royale i Darts Club. Wśród najpopularniejszych tytułów w marcu znalazły się także Dog Life Simulator - wydana przez BoomHits gra stworzona przez studio deweloperskie Funcell z Indii, znany przez graczy osiągający dobre wyniki od kilku miesięcy Car Driving School, Grass Master także wydany przez BoomHits razem z Eternal Studio z USA oraz gra Shopping Sort, która została przygotowana przez Skyloft, jedną ze spółek Joint Venture należących do Grupy BoomBit. W marcu zadebiutował także Baseball Club, nowa gra Mid-Core przygotowana przez zespół BoomBit.
Marzec 2022 - TOP 5
- Hunt Royale 6,2 mln PLN
- Darts Club 2,0 mln PLN
- Dog Life Simulator 1,4 mln PLN
- Car Driving School Simulator 1,0 mln PLN
- Grass Master 0,8 mln PLN