Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

VRG odnotowała niemal 146% wzrost sprzedaży w styczniu

Udostępnij

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w styczniu 2022 r. równe około 81,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2021 r. o około 145,6%.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w styczniu 2022 r. do około 45,4 mln zł, czyli o 119,3% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 36,3 mln zł, o 188,9% więcej niż rok wcześniej.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec stycznia 2022 r. równa 52,4 tys. m2 (-0,6% r/r).

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus