Vixa Games, niezależny producent gier, specjalizujący się w produktach Indie Premium, zawarł umowę wydawniczą z globalnym wydawcą – firmą Ravenage. Współpraca dotyczy największej gry studia - The Crackpet Show. Tytuł będzie dostępny w wersji na Nintendo Switch, PC, Microsoft Xbox i Sony PlayStation. Wstępna wartość umowy opiewa na 1,4 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na ukończenie i działania promocyjne gry. 17 września br. na Nintendo Switch i PC zadebiutowała inna produkcja Vixy Games – Love Colors. W najbliższym czasie spółka chce przeprowadzić emisję akcji na kwotę do 3 mln zł. W następnej kolejności Vixa Games rozpocznie proces wejścia na NewConnect.
- Z przyjemnością ogłaszamy, że wydawcą naszej autorskiej gry The Crackpet Show zostało studio Ravenage, w skład którego wchodzą bardzo utalentowani i doświadczeni specjaliści. Liczymy, że ich wieloletnia wiedza nt. rynku gamedev przełoży się na dobre wyniki sprzedaży gry. Wydawca będzie odpowiedzialny za publikację, marketing oraz promocję naszego tytułu TCS w wersjach na Nintendo Switch, PC, Microsoft Xbox, Sony PlayStation 4. Wartość umowy to 1,4 mln zł na rozwój i kampanię marketingową The Crackpet Show. Na mocy dokumentu, budżet na promocję gry może zwiększyć się w zależności od wyników sprzedaży tytułu – mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games.
W The Crackpet Show gracz weźmie udział w szalonym show i stanie do walki ze zmutowanymi stworzeniami w arenach walki. Rozgrywka dostępna będzie w trybie dla jednego gracza oraz w trybie kooperacyjnym dla czterech osób.
Demo gry, udostępnione po raz pierwszy podczas letniego Festiwalu Steam br., miało m.in. łącznie ponad 2,5 mln wyświetleń oraz około 20 tys. wizyt na stronie produktu na platformie Steam.
Premiera pełnej wersji tytułu planowana jest do końca br.
Od 17 września na Nintendo Switch w Europie i w Ameryce oraz globalnie na PC na platformie Steam dostępna jest gra Love Colors z autorskiego portfolio Vixa Games. Koszty poniesione na port tytułu zwróciły się na obu platformach.
Cena wersji na Nintendo Switch dla wersji podstawowej została ustalona na 3,99 USD. Jednocześnie w ręce graczy zostały oddane dwa płatne dodatki (DLC), pojedynczy DLC w cenie 2,49 USD lub dwa DLC w pakiecie za 3,99 USD.
Wydawcą Love Colors jest Qubic Games, notowane na NewConnect studio z wieloletnim doświadczeniem.
- Gotowe szablony do malowania są coraz chętniej wybieraną formą relaksacji, co potwierdza zainteresowanie Love Colors. Sprzedaż tytułu na platformach Nintendo Switch oraz Steam zwróciła koszty poniesione na oba porty. W podstawowej wersji naszej wirtualnej kolorowanki w klimacie mindfulness i stylistyce pixel artu oddajemy w ręce graczy aż 150 propozycji obrazków o różnym poziomie trudności. Myślę, że wśród szablonów dedykowanych 10 obszarom tematycznym, każdy znajdzie swój ulubiony motyw. Gra dostosowana jest do jednego i czterech graczy – podsumowuje Juliusz Mićko.
W pierwszej połowie 2022 r. Vixa Games planuje debiut na rynku NewConnect. Spółka przed upublicznieniem rozważa przeprowadzenie emisji akcji. Celem jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł na produkcję nowych gier i rozbudowę zewnętrznych zespołów.
W związku z planowaną emisją, spółka przygotowała newsletter, w ramach którego zapisani inwestorzy otrzymają aktualne oraz zbiorcze informacje dotyczące planów inwestycyjnych, produkcyjnych i wydawniczych oraz aktualności na temat najważniejszych wydarzeń ze spółki. Vixa Games posiada również dedykowany profil na Twitterze dla relacji inwestorskich.