Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Branża Transport i logistyka
Wskaźniki zadłużenia: Zadłużenie długoterminowe
Zobacz opis wskaźnika
- Zadłużenie długoterminowe
Wskaźnik ten, zwany też wskaźnikiem długu, wskaźnikiem ryzyka lub wskaźnikiem dźwigni, informuje o poziomie pokrycia zobowiązań długoterminowych kapitałami własnymi.
Zgodnie z normą dla tego wskaźnika, jego wysokość powinna zawierać się w przedziale zamkniętym . W przypadku przekroczenia przez ten wskaźnik poziomu 1,0 przedsiębiorstwo uważa się za silnie zadłużone.
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil | Raport | Zadłużenie długoterminowe | r/r | k/k |
---|---|---|---|---|
ENT (ENTER) | 2025/Q1 | 4,25 | +15,61% | -10,46% |
PKP (PKPCARGO) | 2025/Q1 | 3,28 | +263,21% | +3,00% |
OTS (OTLOG) | 2025/Q1 | 2,96 | +42,38% | +7,76% |
INPT (INPOST) | 2025/Q1 | 2,25 | -43,20% | -19,81% |
BLT (BALTICON) | 2025/Q1 | 0,47 | +36,91% | -0,76% |
KPC (KUPIEC) | 2025/Q1 | 0,44 | -20,70% | -12,31% |
TRN (TRANSPOL) | 2025/Q1 | 0,34 | -10,82% | -11,54% |
STX (STALEXP) | 2025/Q1 | 0,16 | -68,40% | -15,35% |
KDM (KDMSHIPNG) | 2017/Q4 | 0,01 | -13,02% | |
ATA (ATCCARGO) | 2025/Q1 | 0,01 | -37,00% | -17,34% |
XBS (XBSPROLOG) | 2024/Q3 | 0,01 | -14,67% | +10,34% |
FPO (FORPOSTA) | 2025/Q1 | -0,15 | +88,58% | -26,63% |
PTE (PARCELTEC) | 2021/Q3 | |||
PNT (POINTPACK) | 2025/Q1 |
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus