Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Branża Sieci handlowe

Wskaźniki rentowności: Marża zysku brutto ze sprzedaży

Zobacz opis wskaźnika
Marża zysku brutto ze sprzedaży

Marża brutto (ang. gross margin) w ujęciu względnym jest to stosunek zysku brutto ze sprzedaży do przychodów.

Koszty wytworzenia produkcji sprzedanej odnoszą się do całości nakładów połączonych bezpośrednio z produktem np: koszty energii, koszty pracy, koszty materiałów. Nie wlicza się do nich kosztów administracji, wydatków na biuro, czynsz itp.

/gfx/static/ratios/rbs.png
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil Raport Marża zysku brutto ze sprzedaży r/r k/k
PCO (PEPCO) 2023/Q4 40,15% -1,59%
DNP (DINOPL) 2024/Q3 23,08% -0,22% +0,57%
ETL (EUROTEL) 2024/Q3 22,57% +7,32% -2,12%
EUR (EUROCASH) 2024/Q3 13,41% -0,45% -0,96%
KOM (KOMPUTRON) 2024/Q1 11,99% +4,81% -0,25%
ZAB (ZABKA) 2023/Q4 10,98% -6,23%
JMT (JERONIMO) 2024/Q3 7,70% -62,51% -62,20%
ORG (ORGANIC) 2024/Q3
7FT (7FIT) 2024/Q3
ADX (ADATEX) 2024/Q3
BIP (BIOPLANET) 2024/Q2
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus