Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Branża Handel internetowy

Wskaźniki rentowności: Marża zysku brutto ze sprzedaży

Zobacz opis wskaźnika
Marża zysku brutto ze sprzedaży

Marża brutto (ang. gross margin) w ujęciu względnym jest to stosunek zysku brutto ze sprzedaży do przychodów.

Koszty wytworzenia produkcji sprzedanej odnoszą się do całości nakładów połączonych bezpośrednio z produktem np: koszty energii, koszty pracy, koszty materiałów. Nie wlicza się do nich kosztów administracji, wydatków na biuro, czynsz itp.

/gfx/static/ratios/rbs.png
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil Raport Marża zysku brutto ze sprzedaży r/r k/k
EKS (EKIOSK) 2024/Q3 88,32% +0,45% -0,38%
DAD (DADELO) 2024/Q3 31,26% +10,73% +4,41%
OPN (OPONEO.PL) 2024/Q3 22,63% +20,69% +3,00%
LES (LESS) 2024/Q2 2,68% +103,94% -92,05%
TRX (TREX) 2024/Q3
HPE (HIPOWERSA) 2024/Q3
MNS (MENNICASK) 2024/Q3
MO2 (MOLIERA2) 2024/Q3
GMZ (GRUPAMZ) 2024/Q3
SFD 2024/Q3
OUT (OUTDOORZY) 2024/Q3
MRG (MERLINGRP) 2022/Q3
ESG (ESHOPPING) 2024/Q3
CBD (CANNABIS) 2024/Q3
AMZN (AMAZON) 2024/Q1
P24 (PRESENT24) 2024/Q3
ALE (ALLEGRO) 2024/Q3
ANR (ANSWEAR) 2024/Q3
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus