Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Branża Handel hurtowy

Wskaźniki rentowności: Marża zysku brutto ze sprzedaży

Zobacz opis wskaźnika
Marża zysku brutto ze sprzedaży

Marża brutto (ang. gross margin) w ujęciu względnym jest to stosunek zysku brutto ze sprzedaży do przychodów.

Koszty wytworzenia produkcji sprzedanej odnoszą się do całości nakładów połączonych bezpośrednio z produktem np: koszty energii, koszty pracy, koszty materiałów. Nie wlicza się do nich kosztów administracji, wydatków na biuro, czynsz itp.

/gfx/static/ratios/rbs.png
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil Raport Marża zysku brutto ze sprzedaży r/r k/k
TOA (TOYA) 2024/Q3 33,95% +5,60% +0,03%
ACT (ACTION) 2024/Q3 8,66% -1,70% -1,37%
ASB (ASBIS) 2024/Q3 8,08% -4,27% -0,86%
ABE (ABPL) 2023/Q1 3,78% -1,05% -1,05%
DEL (DELKO) 2025/Q1
MFD (MFOOD) 2024/Q3
CCS 2024/Q3
VKT (VAKOMTEK) 2024/Q3
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus