Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Branża Handel hurtowy
Wskaźniki rentowności: Marża zysku brutto ze sprzedaży
Zobacz opis wskaźnika
- Marża zysku brutto ze sprzedaży
Marża brutto (ang. gross margin) w ujęciu względnym jest to stosunek zysku brutto ze sprzedaży do przychodów.
Koszty wytworzenia produkcji sprzedanej odnoszą się do całości nakładów połączonych bezpośrednio z produktem np: koszty energii, koszty pracy, koszty materiałów. Nie wlicza się do nich kosztów administracji, wydatków na biuro, czynsz itp.
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil | Raport | Marża zysku brutto ze sprzedaży | r/r | k/k |
---|---|---|---|---|
TOA (TOYA) | 2024/Q3 | 33,95% | +5,60% | +0,03% |
ACT (ACTION) | 2024/Q2 | 8,78% | -0,68% | +0,11% |
ABE (ABPL) | 2023/Q1 | 3,78% | -1,05% | -1,05% |
ASB (ASBIS) | 2024/Q3 | 8,08% | -4,27% | -0,86% |
DEL (DELKO) | 2024/Q4 | |||
MFD (MFOOD) | 2024/Q3 | |||
CCS | 2024/Q3 | |||
VKT (VAKOMTEK) | 2024/Q3 |
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus