Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Branża Gry

Rachunek zysków i strat: Pozostałe przychody (koszty)

Profil Raport Pozostałe przychody (koszty) r/r k/k
END (ENEIDA) 2024/Q3 0
IPW (IMAGEPWR) 2024/Q3 0
IVO (INCUVO) 2024/Q3 0
DUA (DUALITY) 2024/Q3 0
BKD (BKDGAMES) 2024/Q3 0
DDI (DDISTANCE) 2024/Q3 0
MMS (MADMIND) 2024/Q3 0
OML (ONEMORE) 2024/Q3 0
BBT (BOOMBIT) 2024/Q2 0
NRS (NEURONE) 2024/Q3 0
CHP (CHERRY) 2024/Q3 0
MAN (MANYDEV) 2024/Q2 0
CFG 2024/Q3 0
PBT (PBGAMES) 2024/Q3 0
GMB (GAMESBOX) 2024/Q3 0
UFG (UFGAMES) 2024/Q3 0
TGS (TRUEGS) 2024/Q3 0
KBT (KLABATER) 2024/Q3 0
MPS (MEGAPIXEL) 2024/Q3 0
DRG (DRAGEUS) 2024/Q3 0
ALG (AIGAMES) 2024/Q2 0
CDR (CDPROJEKT) 2024/Q2 0
VFA (VRFABRIC) 2024/Q3 0
PPG (PUNCHPUNK) 2023/Q1 0
IMG (IMMGAMES) 2024/Q3 0
FRW (FROZENWAY) 2024/Q3 0
VRF (VRFACTORY) 2024/Q3 0
VVD (VIVID) 2024/Q3 0
CIG (CIGAMES) 2024/Q2 0
ICG (ICECODE) 2024/Q3 0
P2C (P2CHILL) 2024/Q3 0
LTM (LTGAMES) 2024/Q3 0
CLA (CONSOLE) 2024/Q3 0
DGS (DEMGAMES) 2024/Q3 0
DEG (DETGAMES) 2024/Q3 0
HUG (HUUUGE) 2024/Q3 0
BRP (BLACKROSE) 2024/Q3 0
BTC (BTCSTUDIO) 2024/Q1 0
OVI (OVIDWORKS) 2024/Q3 0
NGD (NOGRVDEV) 2024/Q3 0
CRJ (CREEPYJAR) 2024/Q2 0
FOX (SPACEFOX) 2024/Q3 0
DPG (DARKPOINT) 2024/Q3 0
3RG (3RGAMES) 2024/Q2 0
MLT (MOONLIT) 2024/Q3 0
UNL (UNILABGAM) 2024/Q3 0
SMT (SIMTERACT) 2024/Q3 0
CRB (CARBONSTU) 2024/Q3 0
THD (THEDUST) 2024/Q3 0
GHT (GAMEHUNT) 2024/Q3 0
PCF (PCFGROUP) 2024/Q2 0
FLG (FALCON) 2024/Q1 0
LHD (LICHTHUND) 2024/Q2 0
BCS (BIGCHEESE) 2024/Q2 0
RND (RENDER) 2024/Q2 0
RST (ROAD) 2024/Q3 0
PDG (PYRAMID) 2024/Q3 0
IMR (INTM) 2024/Q3 0
FOR (FOREVEREN) 2024/Q3 0
ECC (ECCGAMES) 2024/Q3 0
ARG (ARTGAMES) 2024/Q3 0
SHY (SHEEPYARD) 2024/Q1 0
IWS (IRONWOLF) 2024/Q3 0
PIX (PIXELCROW) 2024/Q3 0
DGE (DRAGOENT) 2024/Q2 0
LMG (LMGAMES) 2024/Q3 0
TBL (TBULL) 2024/Q2 0
PLT (PLOTTWIST) 2024/Q3 0
RDS (REDDEV) 2024/Q3 0
VAR (VARSAV) 2024/Q3 0
NGG (NGGAMES) 2024/Q3 0
STA (STARWARD) 2024/Q3 0
CWA (CONSOLEW) 2024/Q3 0
RSG (RSGAMES) 2024/Q3 0
ATJ (ATOMJELLY) 2024/Q3 0
SIM (SIMFABRIC) 2024/Q2 -31
7LV (7LEVELS) 2024/Q3 0
JJB (JUJUBEE) 2024/Q3 0
GDS (GDEVS) 2024/Q3 0
GDC (GAMEDUST) 2024/Q3 0
PSH (POLYSLASH) 2023/Q3 0
NOB (NOOBZ) 2024/Q3 -2 -101,72%
ART (ARTIFEX) 2024/Q3 0
AMV (ASMODEV) 2024/Q3 0
GOP (GAMEOPS) 2024/Q2 0
F51 (FARM51) 2024/Q3 0
SOK (SONKA) 2024/Q3 0
FRM (FREEMIND) 2024/Q3 0
OXY (OXYGEN) 2024/Q1 0
11B (11BIT) 2024/Q3 -2 067 -1 651,69% -140,98%
GIF (GAMFACTOR) 2024/Q2 -177 -378,38% -1 006,25%
QUB (QUBICGMS) 2024/Q3 -5 -171,43%
BLO (BLOOBER) 2024/Q2 0 -100,00%
K2P (KOOL2PLAY) 2024/Q3 0 -100,00%
GMV (GAMIVO) 2024/Q3 17 -97,24% +312,50%
MOV (MOVIEGAMES) 2024/Q3 -170 +13,71% -203,03%
ULG (ULTGAMES) 2024/Q3 1 +100,83% +101,52%
TEN (TSGAMES) 2024/Q3 125 +117,96% +165,96%
PLW (PLAYWAY) 2024/Q2 6 059 +288,81% +415,90%
Dane pozyskiwane są ze skonsolidowanych sprawozdań finansowych lub jednostkowych, jeśli spółka tylko takie publikuje.
Dane kwartalne RZiS oraz CashFlow obliczne są na podstawie publikowanych danych skumulowanych.
Dla rocznego okresu dane urocznione z 4 ostatnich raportów kwartalnych.
Dane w tys. PLN
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus