Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Producent wody, napojów oraz soków NFC przejął właśnie spółkę Voda Nature, należącą do Grupy Curtis. - Zależy nam na tym, aby oferować konsumentom nie tylko wysokiej jakości napoje, ale także produkty z wartością dodaną – mówi Marek Piątkowski, dyrektor generalny Bewa sp. z o.o.

Unia Europejska stoi przed szeregiem wyzwań, takich jak napięcia geopolityczne, zmiany klimatu, transformacja energetyczna i globalna konkurencja. W odpowiedzi, polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej podkreśla znaczenie wielowymiarowego bezpieczeństwa - w tym bezpieczeństwa żywnościowego.

Tłumy na otwarciu, historyczny moment dla sieci i spory potencjał - tak w skrócie można podsumować otwarcie pierwszej Biedronki na Słowacji. Dopisała pogoda i klienci. Sieć zdradziła pierwsze plany i strategię dla tego rynku.

Tłumy na otwarciu, historyczny moment dla sieci i spory potencjał - tak w skrócie można podsumować otwarcie pierwszej Biedronki na Słowacji. Dopisała pogoda i klienci. Sieć zdradziła pierwsze plany i strategię dla tego rynku.

Obiecane przez USA wprowadzenie dodatkowych ceł na towary z Europy, Meksyku, Kanady i Chin zmieniło równowagę na światowym rynku olejów roślinnych, w szczególności sojowych i słonecznikowych - poinformowała spółdzielnia analityczna Start, utworzona w ramach Ogólnoukraińskiej Rady Rolniczej.

TDJ Equity I zakończył wezwanie do zapisywania się na sprzedaż akcji Grenevia. Grupa zwiększa udział z 50,6 proc. do blisko 77 proc.

Unia Europejska stoi przed szeregiem wyzwań, takich jak napięcia geopolityczne, zmiany klimatu, transformacja energetyczna i globalna konkurencja. W odpowiedzi, polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej podkreśla znaczenie wielowymiarowego bezpieczeństwa - w tym bezpieczeństwa żywnościowego.

Tłumy na otwarciu, historyczny moment dla sieci i spory potencjał - tak w skrócie można podsumować otwarcie pierwszej Biedronki na Słowacji. Dopisała pogoda i klienci. Sieć zdradziła pierwsze plany i strategię dla tego rynku.

Carrefour Polska podpisał list intencyjny, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach marki własnej. W ramach tego zobowiązania, sieć planuje w najbliższych miesiącach wprowadzenie pierwszych produktów wykorzystujących nowe kody w Polsce oraz przystosowanie wszystkich swoich kas do ich odczytywania do końca 2027 roku.

Jeden z największych producentów wody, napojów oraz soków NFC w Polsce przejął właśnie spółkę Voda Nature, należącą do Grupy Curtis. - Zależy nam na tym, aby oferować konsumentom nie tylko wysokiej jakości napoje, ale także produkty z wartością dodaną – mówi Marek Piątkowski, dyrektor generalny Bewa sp. z o.o.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus